Mitä ja milloin viimeksi?

Oon törmännyt tähän mitä ja milloin viimeksi- haasteeseen muutamassa blogissa ja niitä on mun mielestä mukava lukea, koska ne kertoo ihmisestä blogin takana. Päätin siis itsekin jakaa omat vastaukseni! :)





Tarkoituksena on vastata tai jatkaa teksitä boldattuihin toteamuksiin. Haluan myös haastaa seuraavat bloggaajat tekemään tämän saman: Rise and Sparkle, Hippopotamuksen päivänvarjo, Joa Maria ! ;) Kuka tahansa voi hyvällä omalla tunnolla napata tämän haasteen omaan blogiinsa. :)

Viimeksi minä, 

Ilahduin - 

Viikonloppuna, kun mies kysyi, että mennäänkö ulos syömään. Käytiin aivan parhaassa Vietnamilaisessa, joka sijaitsee Myyrmannissa. Viet's top on paikan nimi. Käykää ihmeessä kokeilemassa, jos aasialainen ruoka viehättää. :) 

Nauroin - 

Viikonloppuna, kun mies otti mua käsistä kiinni ja hihkaisi iloisesti, että "jumpataan!" ja alkoi hyppimään haarahyppyjä pitäen edelleen mun käsistä kiinni. xD

Itkin - 

Jälleen viikonloppuna, kun katsoin Disney leffan nimeltään The Swap. Oli kyllä muuten hyvä pätkä ja kiva koko perheen leffa. Suosittelen! :) 

Suutuin - 

Kun Topi, toinen meidän kissoista, oli ahdistanut Fannin , toisen meidän kissoista :D, nurkkaan eikä parka päässyt karkuun Topin ojentavalta tassulta. Tuli tupenrapinat! >:(




Harmistuin - 

Kun sain kielteisen tukipäätöksen mun työeläkelaitokselta. Tarkoitus oli aloittaa sitä kautta työnöpaluukuntoutus, mutta ei onnannut. Nyt plan B.

Häkellyin - 

Ei niin mitään muistikuvaa. En taida häkeltyä kauheasti. :D

Kokeilin jotain uutta - 

Kokeilin valmistaa muutama viikko sitten lähes täysin sokeritonta täytekakkupohjaa. Oli melkoisen mielenkiintoista ja haastavaa, mutta onnistui ihan hyvin! Alla kuva taidonnäytteestä. :D




Urheilin - 

Viime viikon torstaina käytiin äiteen kanssa uimassa. Vesijuostiin ensin 30 minsaa ja sitten uitiin toiset 30 minsaa :) 

Luin - 

Luen nykyään blogeja aika paljon. Kokonaisen artikkelin luin Queen of everything - En mä hullu oo mut mulla on ahdistuneisuushäiriö, joka kuvasti tosi hyvin fiiliksiä ja oireita, mitkä ahdistuneisuushäiriössä ovat melko yleisiä.

Kirjojakin olen lukenut (tosin kännykän ruudulta e-kirjana): Jennifer L. Armentroutin LUX sarjojen toista osaa eli Onyxia. Ihan mielenkiintoinen fantasia/scifi teemainen kirjasarja. Kutkuttaa mun sisäistä romantiikkanappulaa oikein kunnolla. :D

Söin - 

Mansikka-puolukka-rahkasmoothien. Yritän pitää ruokarytmistä ja terveellisestä ruokavaliosta kiinni. Kerran viikossa on kuitenkin herkkupäivä!

Herkuttelin - 

oho, tässähän tämä herkutteluosio tuleekin. Eilen lauantaina oli herkkupäivä! Aamiaiseksi pullakahvit, päivälliseksi Vietnamilaista ruokaa Viet's topissa, välipalaksi irtokarkkeja ja iltapalaksi cordon bleu kurkkusalaatilla. Herkuttelun jalon taidon mä ainakin osaan.. :D




Ostin - 

Itseasiassa juuri nyt viikonloppuna tuli ostettua yhdet mustat perus leggarit ja alusvaatteita. :) 
Tunti sitten kaupasta ananaspaloja ja kolme uutta skykkeä (Skyr): Creme brulee, lakritsi ja kookos!

Tapasin - 

"Erityisen" maininnan tapaamisiin liittyen voisin sanoa ehkä viime viikon torstain, jolloin tapasin Skypen välityksellä ensimmäistä kertaa kanssakaasoni. Juhlimme hyvien ystäviemme häitä alkukesällä! :D


Päätin - 

Ehkä isoin päätös vähään aikaan on ollut tämä ruokavalion muutos ja herkkupäivän pitäminen yhtenä päivänä viikossa. Tämä päätös on pitänyt noin kuukauden verran :) 

Inspiroiduin - 

Mietin useamman viikon ajan, että mitä mun leipomisteemaiselle blogille tapahtuu, kun en voi enää yhtälailla leipoa (lue: syödä :D) omia tekeleitäni. Harkitsin sokerittomien leivonnaisten suunnittelua ja niiden reseptien jakamista. Huomasin kuitenkin, että olen alkanut kirjoittamaan paljon ahdistuksestani ja masennuksestani ja siihen liittyvästä matkasta "parempaan minään". Toki tämän mukana tulee kertomukset diabeteksesta ja ruokavalion muutoksesta sekä paljon muuta.

Päädyinkin siis muuttamaan blogini suuntausta enemmän lifestyle-puoleen, mieleneterveyteen ja hyvinvointiin. Voitte siis melko varmasti odottaa minulta jatkossa enemmän näihin teemoihin postauksia. 

Pointtina tässä kuitenkin se, että pienen pohdinnan jälkeen, oloni on jälleen inspiroituneempi luomaan blogiini uutta sisältöä! :) 

Ei kommentteja